avatar Ten blog rowerowy prowadzi blindman z miasteczka Krzyż Wlkp./Kalisz. Mam przejechane 50405.31 kilometrów w tym 565.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.46 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy blindman.bikestats.pl

• Sprzęt kuleczka :)

dzień po :)

Poniedziałek, 9 marca 2015 · dodano: 10.03.2015 | Komentarze 2

Pomimo tego że wróciliśmy wczoraj z Poznania dość późno (w łóżku byłem tuż przed 3-cią), a w pracy byłem już od 7, i mimo tego że marzyłem tylko o łóżku pojechałem sobie na rower. Do tej decyzji przekonała mnie również przewidywana na najbliższy tydzień pogoda... Przed wyjazdem musiałem jeszcze Konę wyciągnąć z auta bo w nocy już nie miałem ochoty :)
Pomimo wczorajszej mocnej jazdy to dziś kręciło mi się jak ta lala, chyba przepaliłem zimowego zamuła i w końcu w miarę przyzwoicie mi się kręci. Puściłem się na szlak Natura 2000 zaczynającego się w okolicach Nedzerzewa. Co ciekawe, mimo że asfalt stanowił ok. max. 2/3 dystansu to uzbierała się całkiem niezła średnia.
Po drodze spotkałem takiego oto gościa

tylko co on uczyni gdy w piątek znów ma sypnąć opad śniegu...

powrót do domu tuż po zachodzie Słońca.