avatar Ten blog rowerowy prowadzi blindman z miasteczka Krzyż Wlkp./Kalisz. Mam przejechane 50405.31 kilometrów w tym 565.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.46 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy blindman.bikestats.pl

• Sprzęt kuleczka :)

miejsko i po chabziach :)

Sobota, 18 maja 2013 · dodano: 18.05.2013 | Komentarze 2

Mniejsza część dystansu to transport do "centrum" ale zdecydowana większość przejechana po największych chaszczach na tzw. lokalnej Dębinie, gdzie m.in. przeganiałem, widzianego już po raz drugi w tym miejscu, olbrzymiego jelenia z jeszcze większym porożem oraz podziwiałem całkiem sporego latającego drapieżcę. Większość trasy była przebyta po naprawdę dziewiczych terenach :). Później odwiedziłem miejsce gdzie Drawa przechodzi w Noteć, po drodze nie obyło się od przegonienia stadka sarenek oraz bażanta. Generalnie zadziwiające jest to iż pomimo braku "urzędowego"parku krajobrazowego czy narodowego to ilość zwierzyny zdecydowanie przebija wycieczki do WPNu...
ps. i jeszcze jedno, tutejszy teren jest zdecydowanie bardziej wymagający zarówno kondycyjnie jak i technicznie niż to co do tej pory zaznałem w okolicach Kalisza :(

blindman
| 21:12 wtorek, 21 maja 2013 | linkuj nie omieszkam sprawdzić ! :) byleby nie było jak z Chelmcami, niby to z daleka wysoko, widok z góry też niezły ale dojazd niestety głowy nie urywa
KikapuRider
| 21:05 poniedziałek, 20 maja 2013 | linkuj obadaj okolice Tłokini przy kaliszu;)
ostatnio tam przejeżdżaliśmy i takie widoczni i pagóreczki że hoho;) i jaki ładny widok na Kalisz od wschodu!;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa epatr