Info
Ten blog rowerowy prowadzi blindman z miasteczka Krzyż Wlkp./Kalisz. Mam przejechane 50405.31 kilometrów w tym 565.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.46 km/h i się wcale nie chwalę.Więcej o mnie.
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2020, Czerwiec6 - 2
- 2020, Maj3 - 0
- 2020, Kwiecień6 - 0
- 2020, Marzec6 - 0
- 2020, Luty5 - 0
- 2020, Styczeń7 - 2
- 2019, Grudzień10 - 6
- 2019, Listopad5 - 0
- 2019, Październik6 - 2
- 2019, Wrzesień6 - 0
- 2019, Sierpień5 - 0
- 2019, Lipiec5 - 2
- 2019, Czerwiec6 - 0
- 2019, Maj10 - 4
- 2019, Kwiecień8 - 0
- 2019, Marzec10 - 0
- 2019, Luty7 - 1
- 2019, Styczeń7 - 2
- 2018, Grudzień5 - 0
- 2018, Listopad23 - 0
- 2018, Sierpień2 - 1
- 2018, Lipiec8 - 0
- 2018, Czerwiec10 - 3
- 2018, Maj9 - 0
- 2018, Kwiecień12 - 2
- 2018, Marzec7 - 0
- 2018, Luty6 - 7
- 2018, Styczeń7 - 5
- 2017, Grudzień4 - 0
- 2017, Listopad7 - 0
- 2017, Październik6 - 0
- 2017, Wrzesień11 - 9
- 2017, Sierpień21 - 5
- 2017, Lipiec12 - 0
- 2017, Czerwiec12 - 7
- 2017, Maj15 - 6
- 2017, Kwiecień15 - 12
- 2017, Marzec14 - 4
- 2017, Luty14 - 0
- 2017, Styczeń4 - 0
- 2016, Grudzień5 - 0
- 2016, Listopad15 - 0
- 2016, Październik11 - 4
- 2016, Wrzesień15 - 3
- 2016, Sierpień12 - 0
- 2016, Lipiec6 - 0
- 2016, Czerwiec15 - 7
- 2016, Maj18 - 5
- 2016, Kwiecień17 - 2
- 2016, Marzec9 - 0
- 2016, Luty9 - 4
- 2016, Styczeń15 - 3
- 2015, Grudzień13 - 0
- 2015, Listopad15 - 3
- 2015, Październik15 - 2
- 2015, Wrzesień23 - 4
- 2015, Sierpień12 - 4
- 2015, Lipiec13 - 7
- 2015, Czerwiec3 - 3
- 2015, Maj6 - 6
- 2015, Kwiecień12 - 20
- 2015, Marzec14 - 12
- 2015, Luty13 - 6
- 2015, Styczeń7 - 7
- 2014, Grudzień8 - 13
- 2014, Listopad10 - 14
- 2014, Październik6 - 2
- 2014, Wrzesień16 - 5
- 2014, Sierpień19 - 4
- 2014, Lipiec17 - 10
- 2014, Czerwiec15 - 6
- 2014, Maj25 - 3
- 2014, Kwiecień23 - 5
- 2014, Marzec13 - 5
- 2014, Luty8 - 1
- 2014, Styczeń3 - 0
- 2013, Grudzień11 - 5
- 2013, Listopad7 - 3
- 2013, Październik22 - 3
- 2013, Wrzesień17 - 9
- 2013, Sierpień22 - 7
- 2013, Lipiec17 - 9
- 2013, Czerwiec17 - 6
- 2013, Maj17 - 9
- 2013, Kwiecień18 - 29
- 2013, Marzec8 - 4
- 2013, Luty5 - 3
- 2013, Styczeń6 - 4
- 2012, Październik10 - 1
- 2012, Wrzesień18 - 0
- 2012, Sierpień13 - 2
- 2012, Lipiec19 - 2
- 2012, Czerwiec5 - 4
- DST 13.00km
- Sprzęt Orbitka
- Aktywność Jazda na rowerze
do roboty
Sobota, 17 lutego 2018 · dodano: 17.02.2018 | Komentarze 5
Pierwsza jazda po serwisie (oj drogo w tym roku było)Aaaa i pierwsza jazda poo zalaniu mlekiem opon. W końcu tubeless! Zakładanie nie było łatwe ale teraz to pewnie już każde koło uszczelnie :)
ps. następny rower w rodzinie jeśli się pojawi, o ile żona mi pozwoli, to na 99% będzie gravel :)
poniżej propozycja z Polski: RONDO RUUT
Kategoria serwis
Komentarze
krzychuuu86 | 21:09 sobota, 24 lutego 2018 | linkuj
Adrian, nawet jak Cię wyrzuci żona z domu to pamiętaj rower i tak zabierzesz ze sobą ;)
JPbike | 17:39 niedziela, 18 lutego 2018 | linkuj
Ja to nie znam się dobrze na gravelach, przełajówkach, szutrówkach - ale Kamil dobrze pisze :)
kamilzeswaja | 14:14 niedziela, 18 lutego 2018 | linkuj
Gdy dwa lata temu zaczęły pojawiać się rowery typu gravel, to byłem nimi zachwycony. Myślałem, że stworzono idealny, uniwersalny typ roweru. Moje emocję trochę opadły gdy przyjrzałem się dokładniej tego typu rowerom (z resztą jakbym kupił kolejny rower, to chyba żona by mnie z domu wygoniła).
Po pierwsze cena. Z reguły jest o wiele wyższa niż szosówki na takim samym osprzęcie, czasami jest to nieuzasadnione, moda robi swoje, choć w przypadku Rondo płaci się za pomysły (m.in. regulowaną geometrię na widelcu). Dalej, według mnie szosowe napędy Schimano nie nadają się do tego typu rowerów: w Tiagra czy 105 łańcuch będzie gorzej latał niż w mojej Deorce z 2008 roku. Wyjątek stanowi najnowsza Ultegra w systemie Shadow, ale nie wiem czy poniżej 8000 tys. zł się znajdzie na takim osprzęcie. Może nowa 105 będzie dziedziczyła fajne cechy z wyższej grupy. Wydaje mi się, że napędy SRAMa będą lepsze w szutrówkach. Tylko czy napęd 1X11 jest dla każdego i czy nadaję się do charakteru takich rowerów? Na ustawkę szosową tym nie pojedziesz, w ciężki teren tym nie pojedziesz. Gdy ktoś chce wystartować w maratonie Wisła 1200 czy MRDP, niech kupuje gravela. Większy sens wiedzę w posiadaniu dobrej szosówki, dobrego górala i starego MTB na zimę.
Chociaż jakbym maił zbędnych kilka tysięcy złotych to kupił bym sobie szutrówkę, bo to zajebiste rowery :)
Komentuj
Po pierwsze cena. Z reguły jest o wiele wyższa niż szosówki na takim samym osprzęcie, czasami jest to nieuzasadnione, moda robi swoje, choć w przypadku Rondo płaci się za pomysły (m.in. regulowaną geometrię na widelcu). Dalej, według mnie szosowe napędy Schimano nie nadają się do tego typu rowerów: w Tiagra czy 105 łańcuch będzie gorzej latał niż w mojej Deorce z 2008 roku. Wyjątek stanowi najnowsza Ultegra w systemie Shadow, ale nie wiem czy poniżej 8000 tys. zł się znajdzie na takim osprzęcie. Może nowa 105 będzie dziedziczyła fajne cechy z wyższej grupy. Wydaje mi się, że napędy SRAMa będą lepsze w szutrówkach. Tylko czy napęd 1X11 jest dla każdego i czy nadaję się do charakteru takich rowerów? Na ustawkę szosową tym nie pojedziesz, w ciężki teren tym nie pojedziesz. Gdy ktoś chce wystartować w maratonie Wisła 1200 czy MRDP, niech kupuje gravela. Większy sens wiedzę w posiadaniu dobrej szosówki, dobrego górala i starego MTB na zimę.
Chociaż jakbym maił zbędnych kilka tysięcy złotych to kupił bym sobie szutrówkę, bo to zajebiste rowery :)