avatar Ten blog rowerowy prowadzi blindman z miasteczka Krzyż Wlkp./Kalisz. Mam przejechane 50405.31 kilometrów w tym 565.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.46 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy blindman.bikestats.pl

• Sprzęt white power

niedzielny trening- gwałcone uda

Niedziela, 23 kwietnia 2017 · dodano: 23.04.2017 | Komentarze 2

75km przejechane z "Kaliskim treningu na szosie" niestety chłopaki mi się zerwali na jednym z długich zjazdów gdzie ja miałem 55km/h, przy przełożeniu 46/16 rwałem pewnie na kadencji pewnie ze >160rpm a chłopaki poszli mi grubo ponad 60km/h.
Liczyłem że skręcą jeszcze raz na długi podjazd i wtedy do nich dojdę a tu zrobili mi psikusa i poszli pełną dzidą z wiatrem sukcesywnie mi się oddalając :(
Do ok.85km była moc, później była walka o dojazd do domu, a wiatr tylko okrasił ten etap. Po drodze minimalnie sypnęło śniegiem :O
Uda dzisiaj zostały zgwałcone :)