avatar Ten blog rowerowy prowadzi blindman z miasteczka Krzyż Wlkp./Kalisz. Mam przejechane 50405.31 kilometrów w tym 565.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.46 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy blindman.bikestats.pl

• Sprzęt Orbitka

Stare dobre śmieci

Sobota, 11 marca 2017 · dodano: 16.03.2017 | Komentarze 3

Po rodzinnych stronach, z małym błądzeniem po okolicy :)
Na 48km wyszło prawie 400m przewyższenia. Dodatkowo dojechałem na potencjalne trasy Kaczmarka który zadebiutuje w Strzelcach Krajeńskich i powiem krótko: będzie się działo! Otaczająca okolica przypomina co najmniej Szwajcarię Czarnkowską!

taki niemiecki drogowskaz

zjazd ok. 30-35m dół

kurde i odkryłem że ok. 8km od mojego domu są też sinusoidy :) (3 wzniesienia podzielone 2 dołkami)