avatar Ten blog rowerowy prowadzi blindman z miasteczka Krzyż Wlkp./Kalisz. Mam przejechane 50405.31 kilometrów w tym 565.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.46 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy blindman.bikestats.pl

• Sprzęt kuleczka :)

Michałki

Sobota, 24 września 2016 · dodano: 27.10.2016 | Komentarze 3

czas 2:22
open 36/151
M3 12/43
Medyk 1 ! :) (gdyby był Dawid myślę żeby sytuacja się zmieniła :))
Ogólnie wyścig pojechany bardzo zachowawczo, bez kryzysu, bez euforii a czas podobny jak w roku ubiegłym, tylko piochu jakby więcej..

lowelek :D
Kategoria wyścigowo

blindman
| 22:26 czwartek, 3 listopada 2016 | linkuj hehe dzięki :)
Asia: faktycznie nie co gdybać :)
acek: a moje emocje, hmm w sumie to prawdę powiedziawszy ulgę :D że impreza się kończy bo w tylu kategoriach co na tych Michałkach nagradzano to wcześniej nie się nie spotkałem... a Medyków nagradzano tak na marginesie na samym końcu :P
JPbike
| 14:53 piątek, 28 października 2016 | linkuj Gratsy !
Opowiedz jak Twoje emocje w trakcie stania na najwyższym stopniu podium ;)
JoannaZygmunta
| 13:35 piątek, 28 października 2016 | linkuj E! Tam Panie! Gdyby Dawid był , ale nie było ;p
Gratki :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dykow