avatar Ten blog rowerowy prowadzi blindman z miasteczka Krzyż Wlkp./Kalisz. Mam przejechane 50405.31 kilometrów w tym 565.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.46 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy blindman.bikestats.pl

• Sprzęt kuleczka :)

paper heat

Wtorek, 2 grudnia 2014 · dodano: 02.12.2014 | Komentarze 3

Dziś testowałem patent na gazetę(tylko się nie śmiać :), czyli skarpetka, na to gazeta, skarpetka i  w bucie tyż gazeta.
Komfort może trwał 30 -40 min, potem było już tylko gorzej... Na tyle nieciekawie że jak już wpadłem do chaty to palce tak bolały że zawinąłem stopy w gruby koc na 15min. Na szczęście nie odpadły :)
Góra całkiem znośnie: Brubeck, bluza lidl i jakaś stara bluza umbro + komin na szyi i mycka.

ps. kupuje ktoś rower z dobrym rodowodem :P

blindman
| 18:45 środa, 3 grudnia 2014 | linkuj duda: chyba mi się faktycznie przepis pokićkał :P

jpb: jeśli chodzi o ten sezon to na pewno :)
Kiedyś nie było problemu, pedały platformy, buty zimowe i nawet śmigałem po Poznaniu przy poniżej <20stopni na minusie. W kurierce z kolei by nogi nie mokły, foliówka na stopę i jazda. Od momentu jak jeżdżę w systemach jest już problem, choć przyznam że w moich starych shimano
m122 było o wiele lepiej niż w aktualnych sidi..

ale spokojnie, myślę że w najbliższym czasie wykombinuje sobie podgrzewanko elektryczne ]:->
JPbike
| 17:48 środa, 3 grudnia 2014 | linkuj Adrian, jesteś na etapie zimowych eksperymentów ze stopami :)
Ja kiedyś zamiast gazety użyłem folii alu - tragedia była, zero oddychalności w stopach :(
duda
| 11:17 środa, 3 grudnia 2014 | linkuj żle, żle żle
Na czubek stopy ręcznik papierowy nawijasz a na to fiolówkę.

Jeśli nie zapocisz, starczy;]

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iesci