avatar Ten blog rowerowy prowadzi blindman z miasteczka Krzyż Wlkp./Kalisz. Mam przejechane 50405.31 kilometrów w tym 565.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.46 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy blindman.bikestats.pl

• VAVG 3:45km/h
  • Aktywność Bieganie

XVIII Amatorskie Mistrzostwa Kalisza w biegach przełajowych

Sobota, 24 maja 2014 · dodano: 31.05.2014 | Komentarze 2

dawno nie biegałem, ale skoro ogólnokrajowa akcja trwa to czemu nie spróbować :)
plan był następujący: trzymać się początku "peletonu" a następnie wytrzymać do końca, o ile się da...
przez pierwsze dwa kółka byłem drugi, następnie spadłem na 5 miejsce ale ostatecznie dobiegłem czwarty
wygrał jakiś lokalny bożyszcze triathlonu :)
wynik:
4/ok.60osób

gdzieś w formującym się stadzie