avatar Ten blog rowerowy prowadzi blindman z miasteczka Krzyż Wlkp./Kalisz. Mam przejechane 50405.31 kilometrów w tym 565.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.46 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy blindman.bikestats.pl

• Sprzęt white power

hulanie

Sobota, 15 marca 2014 · dodano: 16.03.2014 | Komentarze 2

Nie miałem dziś mieć w planach żadnego wypadu na rower, bo i pogoda nie fajna, bo sobota pracująca, no i czekało na mnie sobotnie sprzątanie, ale mała przerwa w opadach i rozjaśniające ponury świat Słońce, wyrwały mnie na powietrze na przejazd wokół komina. Świat wokół cały zaśmiecony przez hulający wiatr , niektórym reklamom też się trochę dostało. Na szczęście pracownicy ZDM celowo poprzewracali znaki drogowe, które postawiono czasowo na okres remontu. Jazda pod wiatr albo w bok nie należała do najprzyjemniejszych, ale dziś jazda bez żadnej spiny (nawet się w nic szczególnego nie przebierałem). Fajnie za to się jechało z wiaterkiem, albo w miejscach pomiędzy blokami gdzie w ogóle nic nie wiało, wtedy w uszach panowała błoga cisza i spokój, zwłaszcza że i ludzi jakby dziś mniej.
ps. znów mnie napierdziela gardło, od 1 lutego codziennie coś, jak tak dalej pójdzie to nie doczekam 31 urodzin :D