avatar Ten blog rowerowy prowadzi blindman z miasteczka Krzyż Wlkp./Kalisz. Mam przejechane 50405.31 kilometrów w tym 565.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.46 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy blindman.bikestats.pl

• Sprzęt kuleczka :)

bój się ciemności

Czwartek, 12 grudnia 2013 · dodano: 15.12.2013 | Komentarze 1

Po długim okresie pracy popołudniami przyszedł czas na prace z rana, a co za tym idzie udało mnie się wygospodarować trochę czasu na popedałowanie. Ale co z tego, że kończysz pracę o 16-stej przecież i tak masz ciemno ;]
Trasa wokół Kalisza i Tłokinii Kościelnej, ścieżki na których zazwyczaj kogoś się chociaż spotykało zupełnie puste, jedyne co spotykasz to uciekające zające. Niestety na wioskach ludzie uprawiają ciekawy proceder, mianowicie skoro dany dom jest na uboczu i jest ciemno to pewnie nikt nie będzie już się koło niego kręcił, więc spokojnie można sobie otworzyć bramę i pozwolić swoim czworonożnym przyjaciołom pobiegać... a że jeden czy drugi piesek wyrośnięty, karmiony dobrym mlekiem za młodu i chyba żywymi ofiarami gdy już trochę podrósł, to ciężko takiemu uciec, ale na szczęście dobra kona nie jest zła więc tyłek i noga cała :)