avatar Ten blog rowerowy prowadzi blindman z miasteczka Krzyż Wlkp./Kalisz. Mam przejechane 50405.31 kilometrów w tym 565.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.46 km/h i się wcale nie chwalę.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy blindman.bikestats.pl

• Sprzęt kuleczka :)

stare śmieci ;)

Sobota, 12 października 2013 · dodano: 18.10.2013 | Komentarze 0

Po krótkiej konserwacji roweru, ruszyłem w dawno nie odwiedzane miejsca. Początkowo miałem pojechać w kierunku DPNu ale prognozy nie dawały nadziei na poprawę aury a co gorsza zwiastowały deszcze, zatem wybór padł na Lubiewo. Ostatni raz byłem nad tym jeziorem chyba z 6-7 lat temu... Po drodze okazało się że wiele się w okolicy pozmieniało. Pobudowało sie trochę nowych domów, ścieżki, które w coraz już dalszej przeszłości pokonywałem bądż to na rowerze, czy piechotą wraz z moim psiukiem, pozarastały... Odnowiono most kolejowy nad Drawą, dzięki czemu można teraz po nim przejść nawet nocą bez obaw że wpadniesz przez dziurę wprost do wody, wyrównano i poszerzono kilka gruntowych dróg, które w niedalekiej przyszłości zostaną wyasfaltowane (dzięki Donek;) ) Nawet droda leśna która prowadziła do Lubiewa została przygotowana w podobny sposób ( WOW!!)

Pomimo że wycieczka była stosunkowo krótko sprawiła mi wiele przyjemności :)